Online Aftale Software til Bilforhandlere
Praktisk booking-applikation til konsultationer og biler. Et CRM-system til effektiv styring.
Tilgængelig på computere og via mobil apps for iPhone, iPad og Android Scroll to appsScroll to apps
CRM til online aftaler på en bilforhandler
Værdi bekvemmeligheden af EasyWeek-applikationen til bilforhandleren. Online aftaler, nem at bruge kalender og personaleplan. Ingen overlejringer og rutine.
En funktion, der viser alle kommende biludstillinger med detaljer om tid, dato og placering.
Giver brugerne mulighed for at se biler fra alle vinkler på hjemmesiden.
Lader brugerne reservere en bil til en testkørsel direkte fra hjemmesiden.
Giver brugerne mulighed for at chatte live med supportteamet for at få øjeblikkelig hjælp.
Giver brugerne mulighed for at sammenligne forskellige biler baseret på deres funktioner og priser.
En sikker online betalingsgateway til at håndtere alle transaktioner.
Dine data behandles i overensstemmelse med globale og europæiske sikkerhedsstandarder, herunder PCI DSS, SSL, og GDPR.
Vi sælger ikke eller overfører dine data og dine kunders data til tredjepart.
Brug EasyWeek til at øge antallet af bookinger uden besvær.
Giv alle de vigtige oplysninger om din virksomhed, som vil tiltrække kunder og opmuntre dem til at booke dine tjenester.
Få tingene til at køre problemfrit ved at integrere EasyWeek med programmer, du allerede bruger, såsom GA4 og andre.
Placer vores booking-widget og linket i alle dine kanaler for at modtage bookinger på samme tid!
Få detaljerede analyser af bookinger, personalets arbejdsbyrde og andre oplysninger, der hjælper dig med at identificere de bedste områder til at skabe vækst i din virksomhed.
Skriv din succes historie med EasyWeek!
Kan du ikke finde et svar? Kontakt vores venlige team.
Hvordan kan EasyWeek hjælpe mit biludstillingslokale?
EasyWeek kan hjælpe dit biludstillingslokale ved at strømline bookingprocessen. Kunder kan nemt booke en testkørsel, serviceaftale eller konsultation online. Dette giver dig mulighed for at administrere din tid mere effektivt og yde bedre kundeservice.
Hvordan kan EasyWeek hjælpe os med at administrere flere bookinger på samme tid?
Med EasyWeek kan du nemt administrere flere bookinger samtidigt. Platformen giver et klart overblik over din tidsplan, hvilket gør det muligt for dig at se, hvornår du har ledige slots, og hvornår du er booket. Du kan også indstille det maksimale antal bookinger, du kan håndtere på én gang.
Kan EasyWeek integrere med vores eksisterende systemer?
Ja, EasyWeek kan integrere med mange populære forretningstools og systemer. Hvis du har en specifik integration i tankerne, bedes du kontakte vores supportteam for at diskutere mulighederne.
Hvad sker der, hvis en kunde annullerer deres booking?
Hvis en kunde annullerer deres booking, vil EasyWeek automatisk opdatere din tidsplan og frigøre den tidsslots. Du har også mulighed for at sætte afbestillingspolitikker, såsom at kræve en vis mængde varsel.
Kan vi tilpasse bookingprocessen til at passe til vores mærke?
Absolut! Med EasyWeek kan du tilpasse bookingprocessen til at afspejle dit mærke og din virksomhed. Du kan tilføje dit logo, vælge dine farver, og endda tilpasse den besked, som kunderne modtager.
Øg din konverteringsrate og forbedre kvaliteten af kundeservice med øjeblikkelig adgang til alle EasyWeek funktioner.