Rengøringssoftware
CRM-system til rengørings- og hushjælpsservices. Mobilapp til booking af rengøringsservices.
Tilgængelig på computere og via mobil apps for iPhone, iPad og Android Scroll to appsScroll to apps
CRM til online rengøringsbooking
Værdsæt bekvemmeligheden ved EasyWeek-applikationen for et rengøringsfirma. Online booking, praktisk kalender og personaleplan.
Lad dine kunder booke rengøringstjenester online 24/7
Synkroniser dine aftaler med din foretrukne kalender
Send automatisk påmindelser til dine kunder om deres kommende aftaler
Automatiske opfølgningsemails eller SMS efter hver rengøring
Modtag betalinger online ved reservation
Modtag og vis kundeanmeldelser for at forbedre din service
Dine data behandles i overensstemmelse med globale og europæiske sikkerhedsstandarder, herunder PCI DSS, SSL, og GDPR.
Vi sælger ikke eller overfører dine data og dine kunders data til tredjepart.
Brug EasyWeek til at øge antallet af bookinger uden besvær.
Giv alle de vigtige oplysninger om din virksomhed, som vil tiltrække kunder og opmuntre dem til at booke dine tjenester.
Få tingene til at køre problemfrit ved at integrere EasyWeek med programmer, du allerede bruger, såsom GA4 og andre.
Placer vores booking-widget og linket i alle dine kanaler for at modtage bookinger på samme tid!
Få detaljerede analyser af bookinger, personalets arbejdsbyrde og andre oplysninger, der hjælper dig med at identificere de bedste områder til at skabe vækst i din virksomhed.
Skriv din succes historie med EasyWeek!
Kan du ikke finde et svar? Kontakt vores venlige team.
Hvordan kan EasyWeek hjælpe min rengøringsvirksomhed?
EasyWeek kan hjælpe din rengøringsvirksomhed ved at organisere dine bookinger ét sted, automatisere påmindelser om aftaler og tilbyde et nemt online booking system til dine kunder. Dette kan spare dig tid og forbedre effektiviteten i din virksomhed.
Er EasyWeek egnet til en mobil rengøringsvirksomhed?
Absolut. EasyWeek er designet til at fungere godt for både stationære og mobile virksomheder. Det giver dig mulighed for at administrere dine aftaler og tidsplan fra hvor som helst på ethvert tidspunkt.
Kan EasyWeek håndtere flere medarbejdere og placeringer?
Ja, EasyWeek kan håndtere flere medarbejdere og placeringer. Det giver dig mulighed for at administrere dit teams tidsplan, tildele opgaver og overvåge deres præstationer.
Kan mine kunder booke tjenester på deres foretrukne tid ved hjælp af EasyWeek?
Ja, EasyWeek giver dine kunder mulighed for at booke tjenester på deres foretrukne tid. Det viser tilgængeligheden af dit personale og lader kunderne vælge den tid, der passer bedst for dem.
Hvordan beskytter EasyWeek mine kunders information?
EasyWeek tager databeskyttelse alvorligt. Vi bruger sikre krypteringsmetoder til at beskytte dine kunders data og overholder alle gældende databeskyttelseslove.
Prøv EasyWeek for effektiv styring af din virksomhed. Vores support er altid tilgængelig: 7 dage om ugen, gratis på enhver takst.