Software til Udstillingslokale
Praktisk CRM-system til håndtering af kundedatabasen for udstillingslokalet og udstillingshallen.
Tilgængelig på computere og via mobil apps for iPhone, iPad og Android Scroll to appsScroll to apps
CRM til online showroom-booking
Værdi bekvemmeligheden af EasyWeek-applikationen til showroomet. Online booking, praktisk kalender og personaleplan. Uden overlap og rutine.
Enkel og intuitiv booking af showroom besøg direkte på hjemmesiden.
Platformen understøtter dansk samt mange andre sprog, hvilket giver en bedre kundeoplevelse.
Præsenter dine produkter på en effektiv og attraktiv måde, med mulighed for detaljeret beskrivelse og billeder.
Hold styr på dine kunder, deres bookinger og præferencer, hvilket vil hjælpe dig med at forbedre din service.
Sikkert og nemt betalingssystem, der accepterer forskellige betalingsmetoder.
Dit showroom er tilgængeligt for booking døgnet rundt, hvilket øger din virksomheds tilgængelighed.
Dine data behandles i overensstemmelse med globale og europæiske sikkerhedsstandarder, herunder PCI DSS, SSL, og GDPR.
Vi sælger ikke eller overfører dine data og dine kunders data til tredjepart.
Brug EasyWeek til at øge antallet af bookinger uden besvær.
Giv alle de vigtige oplysninger om din virksomhed, som vil tiltrække kunder og opmuntre dem til at booke dine tjenester.
Få tingene til at køre problemfrit ved at integrere EasyWeek med programmer, du allerede bruger, såsom GA4 og andre.
Placer vores booking-widget og linket i alle dine kanaler for at modtage bookinger på samme tid!
Få detaljerede analyser af bookinger, personalets arbejdsbyrde og andre oplysninger, der hjælper dig med at identificere de bedste områder til at skabe vækst i din virksomhed.
Skriv din succes historie med EasyWeek!
Kan du ikke finde et svar? Kontakt vores venlige team.
Hvordan kan EasyWeek hjælpe min showroom-virksomhed?
EasyWeek er en online bookingplatform, der kan hjælpe din showroom-virksomhed med effektivt at administrere aftaler og bookinger. Det giver dine kunder mulighed for at booke tilgængelige varer eller planlægge aftaler online, hvilket reducerer manuelt arbejde og forbedrer kundeoplevelsen.
Kan jeg tilpasse min bookinggrænseflade med EasyWeek?
Ja, EasyWeek giver dig mulighed for at tilpasse din bookinggrænseflade i henhold til dit mærkes behov. Du kan integrere dit logo, vælge dit farveskema og tilpasse bookingformularen for at gøre den sømløs med din brandidentitet.
Kan EasyWeek håndtere flere showroom-placeringer?
Ja, EasyWeek kan håndtere flere showroom-placeringer. Dette giver dig mulighed for at administrere alle dine bookinger og aftaler fra en platform, selvom de er for forskellige steder.
Hvordan sikrer EasyWeek sikkerheden af mine forretningsoplysninger og kundedata?
EasyWeek prioriterer datasikkerhed. Alle data er krypteret og sikkert opbevaret. Vi følger alle nødvendige lovlige og etiske retningslinjer for at sikre, at dine forretningsoplysninger og kundedata er sikre.
Kan jeg integrere EasyWeek med mit eksisterende CRM-system?
Ja, EasyWeek kan integreres med dit eksisterende CRM-system. Dette giver dig mulighed for at holde al kundeinformation og bookinghistorik ét sted, hvilket hjælper dig med at yde bedre kundeservice.
Øg din konverteringsrate og forbedre kvaliteten af kundeservice med øjeblikkelig adgang til alle EasyWeek funktioner.