Hvordan kommer du i gang med EasyWeek
Nogle få enkle trin til at opsætte EasyWeek online booking system for din virksomhed. Lær hvordan softwaren hjælper dit firma med at være succesfuldt.
Lancering om 15 minutter
Den indledende systemopsætning er ekstremt simpel. Forskellige indstillinger er tilgængelige for specifikke erhvervskrav.
Beskriv din virksomhed
Giv alle de vigtige oplysninger om din virksomhed, der vil tiltrække kunder og opmuntre dem til at registrere sig hos dig.
- Udfyld dine virksomhedsoplysninger, branding
- Opsæt en tidsplan, tilføj tjenester, team
- Synkroniser med din kalender
Forbind EasyWeek til dine tjenester
Sikre booking fra forskellige kilder
- Kopier widgetkoden, og indsæt den på din hjemmeside
- Del bookinglinket med dine kunder
Lancere online booking
Giv dine kunder mulighed for at booke tjenester selvstændigt når som helst - uden omsvøb og komplikationer
- Kunderne kan tjekke tilgængelighed og booke 24/7
- Tilpasset afbestillings- og no-show-politik
- Personalet og kunden får besked i god tid
Brug de indbyggede funktioner til forretningsudvikling
Vurder hvor effektivt systemet planlægger og styrer bookinger uden din deltagelse
- Loyalitetsprogram, rabatter, bonusser
- Automatiske udsendelser til kunder via populære kanaler
- Klar-til-brug-brandede hjemmesider og mobilapps til dine kunder
Færdig! Du har succesfuldt opgraderet dit firma!
Fang din forretningsbølge med EasyWeek
Før
Konstante overlejringer og tab af kunder
- Fejl på grund af kaotisk manuel planlægning
- At miste ordrer ved ikke at tage et opkald
- Kunderne glemmer deres aftaler
Efter
Forretningen kører glat uden din hjælp
- Automatiseret workflow og praktisk planlægning
- Kunderne booker via hjemmesiden
- Automatiske bookingnotifikationer og påmindelser
Intuitivt interface
Brug alle funktionerne i vores produkt helt gratis og uden nogen begrænsninger. Vurder funktionaliteten, fordelene og bekvemmeligheden ved EasyWeek.