Software til Tandpleje
Praktisk tidsbestillingssystem til aftaler med din tandlæge, ortodont og andre læger i tandklinikken. CRM til Tandpleje.
Tilgængelig på computere og via mobil apps for iPhone, iPad og Android Scroll to appsScroll to apps
CRM til online tandlægeaftaler
Oplev bekvemmeligheden ved EasyWeek-applikationen til tandlægeklinikker. Online tidsbestilling, praktisk kalender og tandlægeskema. Ingen overlejringer og rutine.
Gør det muligt for patienter at booke aftaler online på ethvert tidspunkt.
Hjælper med at holde styr på patientinformation, aftalehistorik og betalingsoplysninger.
Sender automatiske påmindelser til patienter om kommende aftaler for at mindske antallet af udeblivelser.
Muliggør planlægning af behandlingsforløb og holder styr på fremskridt over tid.
Tillader nem fakturering og betaling for både patienter og tandlægeklinikken.
Giver indsigt i klinikens præstationer og patientdata gennem statistikker og rapporter.
Dine data behandles i overensstemmelse med globale og europæiske sikkerhedsstandarder, herunder PCI DSS, SSL, og GDPR.
Vi sælger ikke eller overfører dine data og dine kunders data til tredjepart.
Brug EasyWeek til at øge antallet af bookinger uden besvær.
Giv alle de vigtige oplysninger om din virksomhed, som vil tiltrække kunder og opmuntre dem til at booke dine tjenester.
Få tingene til at køre problemfrit ved at integrere EasyWeek med programmer, du allerede bruger, såsom GA4 og andre.
Placer vores booking-widget og linket i alle dine kanaler for at modtage bookinger på samme tid!
Få detaljerede analyser af bookinger, personalets arbejdsbyrde og andre oplysninger, der hjælper dig med at identificere de bedste områder til at skabe vækst i din virksomhed.
Skriv din succes historie med EasyWeek!
Kan du ikke finde et svar? Kontakt vores venlige team.
Hvordan kan EasyWeek hjælpe min tandlægevirksomhed?
EasyWeek kan hjælpe din tandlægevirksomhed ved at effektivisere processen med at booke aftaler. Det er et simpelt og effektivt værktøj, der giver dine patienter mulighed for at booke deres aftaler online, hvilket reducerer udeblivelser og forbedrer patienttilfredsheden. Du kan også administrere din tidsplan, spore patientinformation og automatisere påmindelser med EasyWeek.
Er EasyWeek HIPAA-kompatibel?
Ja, EasyWeek sikrer, at alle data, inklusive patienters personlige sundhedsoplysninger, opbevares sikkert og i overensstemmelse med HIPAA-reguleringer. Vi forstår vigtigheden af databeskyttelse og sikkerhed i sundhedssektoren.
Kan jeg integrere EasyWeek med min eksisterende kontoradministrationssoftware?
Ja, EasyWeek tilbyder integrationer med forskellige populære kontoradministrationssoftware. Dette giver dig mulighed for at synkronisere din kalender, patientdata og andre vigtige oplysninger.
Kan patienter booke aftaler uden for kontortid?
Ja, med EasyWeek kan dine patienter booke aftaler 24/7. Dette giver dem fleksibiliteten til at booke, når det er mest belejligt for dem, og det reducerer arbejdsbyrden for dit front office personale.
Hvordan håndterer EasyWeek aflysninger og omplanlægning?
EasyWeek tillader fleksibel aflysning og omplanlægning. Patienter kan nemt aflyse eller omplanlægge deres aftaler online. Du kan opsætte din foretrukne aflysningspolitik, og EasyWeek vil automatisere processen.
Øg din konverteringsrate og forbedre kvaliteten af kundeservice med øjeblikkelig adgang til alle EasyWeek funktioner.