Software til Eventbureau
Enkelt CRM-system til eventarrangører og eventkalender. Praktisk app til online booking.
Tilgængelig på computere og via mobil apps for iPhone, iPad og Android Scroll to appsScroll to apps
CRM til online booking af event organisationstjenester
Værdsæt bekvemmeligheden ved EasyWeek-applikationen til event organisation. Online booking, praktisk kalender og personaleplanlægning. Uden overlap og rutine.
Et intuitivt værktøj, der hjælper med at planlægge og koordinere alle aspekter af dit event fra start til slut.
Integreret billetsalgssystem, der gør det nemt for kunder at købe billetter direkte fra webstedet.
Mulighed for at opdatere status for live events, så kunderne altid har de seneste informationer.
Værktøjer til at samle og analysere feedback fra deltagerne for konstant at forbedre dine events.
Webstedet understøtter dansk samt flere andre sprog, hvilket gør det muligt at nå ud til et globalt publikum.
SEO-værktøjer til at hjælpe dit event med at rangere højere på søgemaskiner og tiltrække flere besøgende.
Dine data behandles i overensstemmelse med globale og europæiske sikkerhedsstandarder, herunder PCI DSS, SSL, og GDPR.
Vi sælger ikke eller overfører dine data og dine kunders data til tredjepart.
Brug EasyWeek til at øge antallet af bookinger uden besvær.
Giv alle de vigtige oplysninger om din virksomhed, som vil tiltrække kunder og opmuntre dem til at booke dine tjenester.
Få tingene til at køre problemfrit ved at integrere EasyWeek med programmer, du allerede bruger, såsom GA4 og andre.
Placer vores booking-widget og linket i alle dine kanaler for at modtage bookinger på samme tid!
Få detaljerede analyser af bookinger, personalets arbejdsbyrde og andre oplysninger, der hjælper dig med at identificere de bedste områder til at skabe vækst i din virksomhed.
Skriv din succes historie med EasyWeek!
Kan du ikke finde et svar? Kontakt vores venlige team.
Hvilke fordele kan EasyWeek bringe til min eventorganisationsvirksomhed?
EasyWeek kan effektivisere din eventorganisationsproces ved at tilbyde en platform, hvor kunder nemt kan booke dine ydelser. Det hjælper med at reducere administrative opgaver, tilbyder realtids tilgængelighed, tillader nem planlægning, og giver en bekvem måde for kunderne at foretage betalinger.
Er EasyWeek-platformen let at integrere med min eksisterende hjemmeside?
Absolut! EasyWeek er designet til let at blive integreret med din eksisterende hjemmeside. Vi leverer en enkel og letforståelig guide til at hjælpe dig med at integrere vores system ind i din hjemmeside.
Kan jeg administrere flere begivenheder på forskellige steder med EasyWeek?
Ja, med EasyWeek kan du administrere flere begivenheder på forskellige steder. Vores system giver dig mulighed for at administrere og spore hver booking, uanset hvor begivenheden finder sted.
Er EasyWeek i stand til at håndtere billettering for min begivenhed?
EasyWeek er primært et aftale- og booking system. Det kan dog bruges til at administrere reservationer til begivenheder. Vi anbefaler integration med et dedikeret billetsystem for fulde billetfunktioner.
Kan jeg tilpasse bookingprocessen med EasyWeek til at passe til min eventorganisations krav?
Ja, EasyWeek tilbyder en tilpasselig bookingproces, der giver dig mulighed for at tilpasse den til dine specifikke forretningsbehov. Du kan sætte bookingreglerne, tilgængelige slots, og meget mere.
Brug alle funktionerne i vores produkt helt gratis og uden nogen begrænsninger. Vurder funktionaliteten, fordelene og bekvemmeligheden ved EasyWeek.