Notar Software
Praktiske værktøjer til styring af aftaler på et notarkontor. Mobilapp til online booking.
Tilgængelig på computere og via mobil apps for iPhone, iPad og Android Scroll to appsScroll to apps
CRM for online notarmøder
Nyd bekvemmeligheden ved EasyWeek-applikationen til et notarkontor. Online aftaler, en praktisk kalender og en medarbejderskema.
Vores platform understøtter fuldt ud dansk, hvilket gør det nemt for lokale kunder at navigere og booke aftaler.
Let integrering med populære kalendersystemer, såsom Google Kalender, for at give notarerne mulighed for at styre deres tidsplaner effektivt.
Automatiseret system til afsendelse af påmindelser om kommende aftaler til kunder via e-mail eller SMS.
Sikker og pålidelig online betalingsbehandling, der gør det nemt for kunderne at betale for deres notartjenester.
En funktion der tillader kunder at efterlade feedback efter deres aftale, hvilket hjælper notarer med at forbedre deres service.
Et intuitivt og brugervenligt interface, der gør det nemt for både notarer og kunder at bruge platformen.
Dine data behandles i overensstemmelse med globale og europæiske sikkerhedsstandarder, herunder PCI DSS, SSL, og GDPR.
Vi sælger ikke eller overfører dine data og dine kunders data til tredjepart.
Brug EasyWeek til at øge antallet af bookinger uden besvær.
Giv alle de vigtige oplysninger om din virksomhed, som vil tiltrække kunder og opmuntre dem til at booke dine tjenester.
Få tingene til at køre problemfrit ved at integrere EasyWeek med programmer, du allerede bruger, såsom GA4 og andre.
Placer vores booking-widget og linket i alle dine kanaler for at modtage bookinger på samme tid!
Få detaljerede analyser af bookinger, personalets arbejdsbyrde og andre oplysninger, der hjælper dig med at identificere de bedste områder til at skabe vækst i din virksomhed.
Skriv din succes historie med EasyWeek!
Kan du ikke finde et svar? Kontakt vores venlige team.
Hvordan kan EasyWeek hjælpe min notarforretning?
EasyWeek kan hjælpe med at administrere dine aftaler, automatisere din arbejdsgang og give en strømlinet bookingproces til dine kunder. Det tilbyder også en digital platform til registrering, hvilket reducerer chancerne for manuelle fejl.
Kan jeg tilpasse min booking tidsplan i henhold til mine arbejdstimer?
Ja, EasyWeek giver dig mulighed for at tilpasse din booking tidsplan i henhold til dine arbejdstimer. På denne måde kan kunder kun bestille aftaler i de timer, du angiver.
Er der en grænse for, hvor mange aftaler jeg kan sætte på en dag?
Nej, med EasyWeek er der ingen grænse for, hvor mange aftaler du kan sætte på en dag. Systemet er designet til at håndtere lige så mange aftaler, som din virksomhed kan håndtere.
Kan jeg integrere EasyWeek med min eksisterende hjemmeside?
Ja, EasyWeek kan nemt integreres med din eksisterende hjemmeside. På denne måde kan klienter booke aftaler direkte fra dit site, hvilket gør processen lettere for dem og mere effektiv for dig.
Hvordan håndterer EasyWeek klientdata, og er det sikkert?
EasyWeek tager datasikkerhed meget alvorligt. Alle klientdata er krypteret og opbevares på sikre servere. Vi er fuldt ud GDPR-kompatible og forpligtede til at beskytte dine kunders privatliv.
Øg din konverteringsrate og forbedre kvaliteten af kundeservice med øjeblikkelig adgang til alle EasyWeek funktioner.