Software til Styring af Servicecenter
Alt-i-en løsning for effektiv styring og servicebooking i dit servicecenter.
Tilgængelig på computere og via mobil apps for iPhone, iPad og Android Scroll to appsScroll to apps
CRM til online booking i servicecenteret
Værdsæt bekvemmeligheden ved EasyWeek-systemet til et servicecenter. Online booking, praktisk kalender, og mesterskema.
Gør det muligt for kunder at booke serviceaftaler online nemt og hurtigt
En live chat-funktion, der gør det muligt for kunder at stille spørgsmål og få øjeblikkelig support
Website støtter flere sprog, herunder dansk, for at imødekomme et bredere publikum
Kunder kan efterlade anmeldelser for at hjælpe andre med at træffe informerede beslutninger
Hjælper kunder med at finde det nærmeste servicecenter baseret på deres placering
Tillader sikre online betalinger, hvilket gør processen mere bekvemmelig for kunderne
Dine data behandles i overensstemmelse med globale og europæiske sikkerhedsstandarder, herunder PCI DSS, SSL, og GDPR.
Vi sælger ikke eller overfører dine data og dine kunders data til tredjepart.
Brug EasyWeek til at øge antallet af bookinger uden besvær.
Giv alle de vigtige oplysninger om din virksomhed, som vil tiltrække kunder og opmuntre dem til at booke dine tjenester.
Få tingene til at køre problemfrit ved at integrere EasyWeek med programmer, du allerede bruger, såsom GA4 og andre.
Placer vores booking-widget og linket i alle dine kanaler for at modtage bookinger på samme tid!
Få detaljerede analyser af bookinger, personalets arbejdsbyrde og andre oplysninger, der hjælper dig med at identificere de bedste områder til at skabe vækst i din virksomhed.
Skriv din succes historie med EasyWeek!
Kan du ikke finde et svar? Kontakt vores venlige team.
Hvordan kan EasyWeek hjælpe mit servicecenter?
EasyWeek kan hjælpe dit servicecenter ved at automatisere bookingprocessen, hvilket tillader dine kunder at planlægge aftaler eller booke genstande online på deres bekvemmelighed. Dette kan hjælpe med at strømline dine operationer, reducere bookingfejl og frigøre dit personale til at fokusere på andre opgaver.
Er EasyWeek velegnet til virksomheder af alle størrelser?
Absolut! Uanset om du driver et lille lokalt servicecenter eller en stor kæde, er EasyWeek designet til at skalere og imødekomme behovene i virksomheder af alle størrelser.
Kan jeg integrere EasyWeek med mine eksisterende systemer?
Ja, EasyWeek er designet til at integrere problemfrit med en række populære erhvervssoftware systemer. Hvis du har specifikke integrationskrav, bedes du kontakte vores supportteam for hjælp.
Hvad hvis jeg har brug for hjælp til at opsætte eller bruge EasyWeek?
Vi tilbyder omfattende support og træning til alle EasyWeek brugere. Vores team er altid klar til at hjælpe dig med opsætning, fejlfinding eller eventuelle spørgsmål, du måtte have.
Hvordan håndterer EasyWeek kunde data?
Hos EasyWeek tager vi datasikkerhed meget alvorligt. Vi overholder alle gældende databeskyttelseslove og har robuste sikkerhedsforanstaltninger på plads for at sikre, at dine kunders data opbevares sikkert.
Prøv EasyWeek for effektiv styring af din virksomhed. Vores support er altid tilgængelig: 7 dage om ugen, gratis på enhver takst.