Software til Hårfjernings Salon
Bedste booking, kundesporing, og aftaleplanlægningssystem for hårfjerningsstudier.
Tilgængelig på computere og via mobil apps for iPhone, iPad og Android Scroll to appsScroll to apps
CRM til online booking hos hårfjerningscenter
Vurder kapaciteterne af EasyWeek appen for en hårfjerningssalon. Online booking, bekvem kalender og specialist tidsplan. Uden overlap og administrativ rutine.
Gør det muligt for kunder at booke aftaler online på ethvert tidspunkt.
Send automatiske påmindelser til kunderne for at reducere antallet af udeblivelser.
Hold styr på dine kunders historie, præferencer og tidligere aftaler.
Lav og administrer skemaer for medarbejdere for at optimere din salon.
Accepter og behandler betalinger online for at gøre processen nemmere for dine kunder.
Tillad kunder at efterlade feedback og anmeldelser for at forbedre din service.
Dine data behandles i overensstemmelse med globale og europæiske sikkerhedsstandarder, herunder PCI DSS, SSL, og GDPR.
Vi sælger ikke eller overfører dine data og dine kunders data til tredjepart.
Brug EasyWeek til at øge antallet af bookinger uden besvær.
Giv alle de vigtige oplysninger om din virksomhed, som vil tiltrække kunder og opmuntre dem til at booke dine tjenester.
Få tingene til at køre problemfrit ved at integrere EasyWeek med programmer, du allerede bruger, såsom GA4 og andre.
Placer vores booking-widget og linket i alle dine kanaler for at modtage bookinger på samme tid!
Få detaljerede analyser af bookinger, personalets arbejdsbyrde og andre oplysninger, der hjælper dig med at identificere de bedste områder til at skabe vækst i din virksomhed.
Skriv din succes historie med EasyWeek!
Kan du ikke finde et svar? Kontakt vores venlige team.
Hvordan kan EasyWeek hjælpe min hårfjerningssalon?
EasyWeek kan hjælpe din salon med at strømline bookingprocessen, administrere din tidsplan og reducere udeblevne aftaler gennem automatiske påmindelser. Det giver også dine klienter mulighed for at booke aftaler online 24/7, hvilket tilbyder dem bekvemmelighed og forbedrer deres oplevelse.
Er det muligt at administrere flere medarbejdere med EasyWeek?
Ja, EasyWeek giver dig mulighed for at administrere flere medarbejdere. Du kan tildele specifikke roller, tjenester og arbejdstimer for hver medarbejder og overvåge deres tidsplaner i realtid.
Kan kunder vælge en bestemt specialist ved booking?
Ja, når du opretter dine tjenester, kan du tildele dem til specifikke medarbejdere. Dette giver dine kunder mulighed for at vælge deres foretrukne specialist, når de booker en aftale.
Hvordan håndterer EasyWeek aflysninger?
EasyWeek giver dig mulighed for at fastsætte dine egne afbestillingspolitikker. Hvis en klient annullerer inden for den aftalte tidsramme, kan systemet automatisk åbne den tidsperiode for booking af andre klienter.
Kan jeg integrere EasyWeek med min eksisterende hjemmeside og sociale medier?
Ja, EasyWeek kan nemt integreres med din eksisterende hjemmeside og sociale medieplatforme. Dette giver dine kunder mulighed for at booke direkte fra disse platforme, hvilket giver en problemfri kundeoplevelse.
Øg din konverteringsrate og forbedre kvaliteten af kundeservice med øjeblikkelig adgang til alle EasyWeek funktioner.